Fructul Mango nu ar trebui să lipsească din regimul tău alimentar pentru că conține numeroase beneficii pentru sănătatea Ta. Fructul de mango este o drupă ce poate fi găsită sub diverse forme şi culori (galben, roşu, verde, portocaliu). Dimensiunea şi gustul acestuia variază în funcţie de soi, iar beneficiile sale numeroase sunt datorate multiplelor vitamine şi minerale prezente în fruct.

Fructul de mango nu este prea popular prin România, însă are numeroase beneficii pentru sănătate care nu ar trebui trecute cu vederea. În plus, este și foarte gustos, deci nu ai niciun motiv să îl eviți!

  • previne oboseala. Datorită conținutului mare de enzime, fructul de mango te poate ajuta să îți menții energia pe parcursul zilei;
  • previne astmul. Persoanele care consumă constant mango au șanse mai mici să dezvolte această boală;
  • protejează vederea. Datorită conținutului de vitamina A, mango te poate ajuta să îți
  • păstrezi sănătatea ochilor;
  • regleză nivelul de glucoză;
  • previne constipația. Mango are un conținut mare de fibre, ceea ce menține sănătatea tractului digestiv;
  • Întărește sistemul imunitar. Fructul de mango conține acid galic și vitamina C, care întăresc sistemul imunitar.

Conţinutul nutriţional al fructului de mango

100 grame de mango conţine 60 de calorii, 0,82 gram de proteine, 0,38 grame de grăsime, 14,98 de grame de carbohidraţi (din care 13,66 de grame de zahăr) şi 1,6 grame de fibre, 36,4 mg de vitamina C, 54 micrograme de vitamina A şi 43 micrograme de acid folic.

Mango mai conţine, vitamina B-6, vitamina K, potassium, calciu şi fier, precum şi antioxidanţi, cum ar fi zeaxantina şi betacaroten.

Rețete delicioase cu Mango și simplu de preparat

Pentru un mic dejun sănătos și energizant, îți recomandăm smoothie-ul cu mango și banane. Vei avea nevoie doar de un mango, o banană, 500 ml suc de portocale și, dacă vrei, cuburi de gheață. Găsești AICI modul de preparare.

Ești în căutare de un prânz sănătos și sățios? Încearcă rețeta de salată de linte cu spanac și mango. Vei avea nevoie de linte, ardei iute roșu, baby spanac, ceapă verde, coriandru, mentă, mango, lămâie verde, avocado, iaurt, creson, brânză feta și ulei de măsline. Găsești AICI modul de preparare.

La cină poți încerca rețeta de pește cu salsa de mango. Vei avea nevoie de file de somon, mango, roșie, ceapă roșie, coriandru, limetă, lămâie, unt, ulei de măsline și sare. Găsești AICI modul de preparare.

Îți plac dulciurile, dar te temi că te vei îngrășa? Ce-ai spune de niște bomboane dulci, raw, fără zahăr? Pentru bomboanele raw cu mango vei avea nevoie de nuci sau caju, mango uscat, curmale, semințe de cânepă, fulgi de cocos, coajă de limetă și sare. Găsești AICI modul de preparare.

Crumble cu mango și nuci este un alt desert gustos, fără un conținut mare de zahăr. Vei avea nevoie de mango, banane, miere, scorțișoară, ghimbir, nuci pecan, zahăr brun, făină și unt. Găsești AICI modul de preparare.

Poftă bună!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here