După ce a fost învinuit că şi-ar fi făcut vilă din banii Miliardului, Ilan Şor vine cu replică către Jurnal TV. Controversatul om de afaceri Veaceslav Platon, prin avocatul său, dar și Jurnal TV au mințit opinia publică în ultima istorie despre Ilan Șor, susține primarul de Orhei.
Fotografia postată de Ilan Shor.Într-o postare pe Facebook, Ilan Șor afirmă că banii de pe firmele menționate zilele trecute de Jurnal TV sunt din surse deschise și legale, și nu din miliardul furat. “Ceea ce a scris în locul vostru Platon, prieten al stăpânului vostru Țopa, este minciună ! Deoarece companiile menționate au fost firme de afaceri obișnuite până a pus mâna pe ele prietenul și tovarășul Maiei Sandu, celebrul Vlad Filat. Aceste firme se ocupau cu afaceri și investiții legale, iar veniturile din conturile lor proveneau din surse deschise și legale”, a scris Șor.

Șor le reamintește celor de la Jurnal TV că el trăiește din banii munciți chiar de el, în comparație cu “stăpânul vostru Țopa, a sponsorului vostru Platon și a marelui lor prieten – Filat”. “Eu am creier spre deosebire de ei și știu cum să câștig bani !”, a scris Șor

Totodată, Șor, care este și președinte al partidului cu același nume, cere răspuns imediat “de la “gunoiul media” Jurnal TV, al cărui stăpân este Țopa – cel care a luat credite la Banca de Economii și nu le-a întors, devenind astfel datorie parte a așa-zisului miliard furat”. În context, el îi întreabă pe jurnaliștii de la acest post TV cât de confortabil se simt să trăiască și să se odihnească din banii miliardului furat.

La final, Ilan Șor le recomandă colaboratorilor Jurnal TV să-și caute de urgență un nou serviciu deoarece atunci când pe 25 februarie va veni la putere Șor și partidul său, ““gunoiul” vostru va fi închis”. “Iar acționarul vostru, mai devreme sau mai târziu, va fi adus la Chișinău ca să răspundă pentru fiecare dolar furat de el”, a promis Șor.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here