Trucuri inteligente și delicioase din și cu ouă. Cu siguranță nu odată ați preparat micul dejun din ouă, fie o omletă, ou fiert sau prăjit, însă acesta nu a lipsit de pe masa ta. Nutrienții și sursa de vitamine ce se află în ouă ne dăposibilitatea de a duce un mod sănătos de viață.

Image result for ouă

Știați că, 1. Oul reprezintă o sursă importantă de substanțe nutritive necesare, în mod special, pentru o funcționare optimă a creierului. Cu doar 80 de calorii și un conținut ridicat de proteine, oul poate fi consumat fără a pune probleme siluetei, chiar și prăjit în puțin unt.

2. Ouăle conțin vitamine și diferiți nutrienți. Pe lângă proteinele pe care le furnizează (cele care oferă senzația de sațietate), un ou cuprinde substanțe hrănitoare esențiale, inclusiv vitamina A, vitamine din grupul B, B12, riboflavina, acid folic, minerale (fosfor, fier, zinc), colina și DHA fundamentale pentru sănătatea creierului.

3. Oul are un nivel mai scăzut de colesterol decât s-a crezut. Se pare că măsurătorile anterioare nu au fost realizate într-un mod corect. Astfel, oul a fost catalogat pe nedrept unul dintre produsele alimentare care determină creșterea colesterolului.

Conform cercetărilor recente, un ou mare conține 213 mg de colesterol. Cercetările și testările sunt în curs de desfășurare, pentru a se descoperi dacă această valoare a colesterolului poate fi redusă în continuare.

4. Albusul de ou poate fi parte a meniului zilnic. Cel mai bine este totuși, să nu se consume mai mult de trei sau patru ouă întregi pe saptămână.

Cu toate acestea, un albuș de ou are doar 15 calorii, nu conține grăsimi saturate și poate fi inclus, fără nici o problemă, în dieta celor care vor să slăbească.

5. Micul dejun care conține ouă este foarte gustos și nici nu are multe calorii. Chiar dacă o omletă este însoțită de pâine integrală sau se adaugă puțină șuncă, numărul caloriilor nu crește foarte mult, iar masa va fi suficient de sățioasă.

6. Ouăle sunt o sursă ieftină de proteine, sunt economice, în special în comparație cu carnea.

7. Ouăle pot fi consumate și la alte mese, nu doar la micul dejun. O omletă poate fi felul de mâncare pentru orice persoană prea obosită să gateasca altceva sau ca să iasă la restaurant.

O omletă din două ouă, o felie de pâine integrală, un măr sau o portacală: acesta este unul dintre meniurile ideale daca nu doriți să vă îngrășați.

Mai jos puteți vedea câteva trucuri și idei creative pe care le puteți prepara din ouă!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here